Monday, April 2, 2012

Omstart på BBR-turnén - nya datum!

Nöjda deltagare efter kursdagen i Malmö i mars
Förra veckan blev jag tyvärr sjuk och tvingades flytta fram de tre BBR-utbildningarna som jag skulle hållt i Linköping, Stockholm och Sundsvall.  Som tur är har jag väldigt bra medarbetare som kunde hjälpa mig att snabbt planera om utbildningarna - stort tack till Kaisa och Erika för det! Nu hoppas jag verkligen att de nya datumet inte ställer till det för de som redan var anmälda - ledsen om detta orsakat problem! Sen hoppas jag så klart att fler nu kan få chansen, med nya tider kommer också en andra chans att anmäla sig.

Och när jag nu har varit hemma sjuk och inte kunnat använda rösten har jag däremot hunnit titta på utvärderingsenkäterna. Av de som fyllt i enkäterna (mer än hälften) så rekommenderar 98 % andra att gå utbildningen - kul! Extra kul eftersom det är svårt att göra en blandad målgrupp nöjd. En viss kunskap om brandskydd och BBR krävs för att få ut mycket av kursen. Deltagarna har varit representerade av räddningstjänst, brandkonsulter, fastighetsägare, byggnadsnämnd, försäkringsbolag, byggproduktindustri, arkitekter och kontrollansvariga.

Så ta nu chansen att delta på något av följande tillfällen. Anmälan kan göras upp till en vecka innan kurstillfället, men antalet platser är begränsade:
16/4 Linköping
24/4 Luleå
15/5 Stockholm
16/5 Sundsvall

Och efter husmorsråd ska jag fortsätta med en kur av ingefära och honung så att jag håller mig frisk ;)


-- Länkar i inlägget --
Kursanmälan: http://www.sp.se/sv/training/Sidor/brandskyddsregler.aspx

No comments:

Post a Comment